TUAN TANAH



Saya NurSaidatulAzwa Binti Abdul Samad . Blog ini hak Azwa . Tiada kaitan dengan orang lain . Saya memohon maaf jikalau terkasar bahasa :D Sekian terima kasih and Assalamualaikum .

Followers

HERE :)

Assalamualaikum semua , maaf atas kehilangan diri dalam hidup blogwalking :) kini saya kembali . maaf kan sebab tak dapat nak blogwalking mcm selalu . terlalu sibuk dengan keadaan sekarang . sebenarnya banyak benda nak diceritakan . tapi kemalasan melanda diri . banyak event sebenarnya yg buat aku rasa happy sangat hilang segala kebosanan aku wehh . contoh : masa bulan puasa kami 405 berbuka puasa sama-sama weh . walaupun takdak sambutan sangat . tapi , best laa sebab bukan selalu weh . ntah tahun depan jumpa tak kita lagi dengan Ramadhan akan datang kan . Mudah-mudahan dapat laa jumpa lagi . Aminn . second , mcm biasa kalau dah sambut puasa . bulan melaram baju raya datang laa , bulan Syawall kann . haa , best raya tahun nehh . semua dapat berkumpul sesama :) lagi best orang johor datang turun ipohh . hee ~ then , 2/9 before tarikh tuu kami gerak awai pergi melaka . sampai ipoh tidur qumah nenek dulu . esoknya baru gerak ke Melaka . sampai 8 pg kat sana . teruih check-in hotell . tujuan pergi sana hantar abng sambung ijazah kat Utem :D lagii , cerita apa ehh ? aku pon tak tahu . cerita tu saja kod dapat aku kongsi :) 

Now , bebalik nak cerita pasai jiwa dan perasaan . cewahh ~ mcm biasa laa weh , kadang-kadang sihat kadang arghhhhhh tekanan melanda wehh . aku tak pernah paham dengan jiwa aku neh wehh , kekadang terlampau emosi sangat sampai denga lagu boleh keluar air mata . ehh kenapa ? mcm aku cakap jiwa tak menentuuu . dan aku sendiri tak pernah paham . haihhhhhh , payahnya aku nak hadapi dengan ujian hidup neh . cepat sangat mengalahh :| YaAllah , apa yang aku cakap neh ? perlu kaa aku mengalah denga hal yang remah-temih 'tuu' , dak-dakk . ingattt . harus kuatt . jangan hampa kan diri sendiri denga hall 'tuu' . k ...................... InsyaAllah boleh dan saya akan cuba atas ujian nehh . Assalamualaikum semua :\



Saya menyatakan IA bahawa mereka berdua yang mampu meletakkan saya di tempat yang sebenar , 
Thank You Kawan . And I LOVE YOU :)

1 comment:

FaLya said...

jom join GA di sini >> http://cokeandsundae-sg.blogspot.com/2012/11/end-year-giveaway-by-fatin-alyaa.html

pelbagai hadiah menarik di sana:)